Dana 14.10.2024. godine u Beogradu započeta je realizacija prvog modula obuke „Strategija digitalnog marketinga“ u okviru projekta “Digital Marketing Capacity Building – Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work” (DI-MARC). Ova obuka, namenjena osobama sa fizičkim invaliditetom, ima za cilj da unapredi njihove digitalne veštine i kompetencije, kako bi postali konkurentniji i vidljiviji na tržištu rada, pre svega na platformama za rad na daljinu ali i šire.
U ime Regionalne agencije za razvoj i evropske integracije Beograd, koja je organizator obuke i partner na projektu, polaznicima se obratila Sonja Manojlović, dok se u ime Udruženja osoba sa invaliditetom Beograd obratila predsednica udruženja Gorana Pušara. Ispred Instituta ekonomskih nauka, nosioca projekta, polaznike je pozdravila Ivana Domazet, članica projektnog tima.
Prvi modul obuke polaznicima pruža priliku da unaprede svoja znanja i veštine u oblasti strategije digitalnog marketinga, uključujući analizu tržišta, definisanje ciljne grupe, postavljanje ciljeva i planiranje digitalnih kampanja, što je jedan od ključnih korak ka njihovom osnaživanju za rad na daljinu. Nakon ovog modula, učesnici će nastaviti sa obukama iz oblasti „Marketinga na društvenim mrežama“ i „Content marketinga“. Ove obuke su osmišljene da im pruže praktične veštine i omoguće im lakši pristup poslovnim prilikama u digitalnom svetu.